2015. április 11., szombat

Tavasz Egerben


Tavasz Egerben, olyan szép nem?

Lehet ez a tavasz egy új kezdet ennek az országnak? Ennek reményében kezdem egy blogot írni. Nem vagyok magyar, így biztos lesz benne sok hiba, de hiteles, mert ez én vagyok. Mi vagyok én? Talán egy angol magyar?

Identitásról, történelemről, alapértékekről lesz szó. Szeretem ezt az országot, és azt szeretnék, hogy mindenki itt jól érezné magát. Egy jókedvű országban szeretnék élni, gondolom nem vagyok egyedül ebben. Egy olyan országban, ahol lehet nyíltan beszélni problémákról félelem
nélkül, és demokratikusan találni a megoldásokat. Egy olyan országban, ahol olyan létezik, hogy a közjó, és ahol társadalom leggyengébb tagjai kapnak védelmet és segítséget.

Ebben a szellemben kívánom szép hétvégét az egri kertemből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése